Pladask !!!

Upp som en sol, ner som en pannkaka... som man brukar säga. Äsh, känner mig inte så deppig, mest bara tom. Det är bara att börja om och köra hårt.

Dålig på att uppdatera, jag vet men det hinns aldrig med. Isa var nere i Sthlm i helgen iaf och det var så himla skönt, behövde det:). Jag sa innan helgen att jag ville bara vara hemma, inte göra något, prata om saker och ting, köpa en stoooor godispåse, men de är inge kul att göra själv. Så bara så där, huxflux så dök hon upp här i Sthlm, det var helt enkelt meningen! Åh så glad jag blev :)

Nä nu ska jag kika på ett avsnitt av "en annan del av köping" och sen ta och krypa till kojs. God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0