Chris Brown-I need this


Stop, where am I
Shock, I can't cry
Pop, I need some space
No, this isn't me
Oh, please let me breathe
I'll be back sooner than you know



Jag tar dagen som den kommer, lägger saker och ting åt sidan för jag inte orkar reflektera över det just nu. Jag kan lika gärna göra det en annan dag :).
Hoppas på ledighet till veckan så jag kan åka hem några dagar, får jag inte det vet jag inte vad jag gör. Speciellt eftersom en stor överraskning väntar hemma för pappa(mest) och tar jag mig inte hem så missar jag allt. Vilket suger! Eftersom det är hemligstämplat än så kan jag inte skriva ut vad det är.. något jag längtat efter länge :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0