Penntrollet med whiskeyrösten

Låter som en sönderknarkad alkis/målbrottsunge, går som en åttioårig tant, ser ut som ett vrak!

En dag som skulle vara en dag med föreläsning och en tripp till huddik blev en en timme på sjukhuset för att sen spendera resten av dagen i sängen tillsammans med mina nya vänner tranbärsjuice, citron, pencillin och ipren.. meeen man ska väl känna att man lever åh! :)

Jag som gått och tänkt på sistone att jag inte alls är sjuk ofta, jag får nog tänka om! Har snart högkostnadskort på sjukhuset och apoteket, rådgivningen känner nog snart igen mig när jag ringer och jag har väl itne ätit så mkt olika äckliga tabletter som jag gjort det senaste halvåret, jag som HATAR att stoppa i mig tabletter.. Vart tog mitt immunförvar vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0