Pakt

Nu ska jag ingå i en pakt med mig själv och min mage, eller en ny pakt skulle jag kanske säga eftersom jag får ingå i pakter med den hela tiden. Jag har bestämt mig för att försöka med godis och andra sötsaker, har märkt nu att jag får så ENORMT ont av det och i går var det nog eller i dag, när det onda sitter kvar när jag vaknar, då vill jag inget mer. Varför jag skriver om det på bloggen är för att då vet alla/många och jag slipper förklara för alla (sen kanske någon får påminna mig då och då;)). Jag har ju tidigare klarat av att sluta med chips, Pizza och annan snabbmat så det borde ju gå med detta också. Fast svårare kommer det säkert vara eftersom socker finns i typ allt och sockerberoendet blir då svårare att dämpa, men jag har smygstartat på den fronten. :) Det finns självklart undantag men inte kommer de vara många iaf..

Hoppas det går bra och att magen mår bättre av det, för så ont som jag hade i går vill jag inte ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0