The big weekend

 I dag började det och jag har inte kännt av någon nervositet alls, förän i dag! helt skakis när jag gjorde första modellen men sedan släppte det. Dag ett är nu avklarad och jag har ingen aning om hur det gått, det får jag veta i morgon men jag hoppas på det bästa. Är iaf helt slut trots att jag varken stressat ellet jobbat längre än vanligt. Men jag har trotsat kroppen i flera veckor nu så jag är beredd på en förkylning eller liknande när jag kommer hem och slappnar av. Både ben, mage, huvud, ja hela kroppen har sagt i från men jag har vart inställd på att göra det här och inte lyssnat så jag får nog sota snart, men det är det värt:).

Nu ska jag viiiiila resten av kvällen och köra sista rycket i morgon. På måndag bär det av hemmåt, det är ju en lite speciell dag då ;)

Trevlig helg på er!

 

 

I worry I wont see your face light up again...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0