Panikpackning

Gårdagen slutade inte riktigt som planerat.. Jag åkte på glöggfika hos Helene och Robert i skogen med Josefine och Pilly. Sedan var planen att åka hem, äta middag med familjen och sen bara vara hemma och ta det lugnt. Så vart det, fram till ungefär halv elva då Storasyster kommer inklampades här i Sörkämsta och säger "klä på dej och så följer du med ut".. efter lite fundering så gjorde jag det, även fast jag sagt att nu fick det räcka, fram till juldagen eller så:P. Jag höll itne riktigt det löftet, men det var det värt. Jag bestämde också att jag absolut skulle vara hemma senast halv tre så jag skulle kanske kunna buda hem en billig biljett till sthlm på tradera, ICKE! fyra-halv fem var jag hemma och somnade nog inte förän sextiden(då jag egentligen skulle gå upp för att få dend är billiga biljetten, men det orkade jag inte). Men som sagt, det var värt det för jag hade väldigt roligt!

Eftersom jag börjar jobba i morgon så beger jag mig till sthlm i kväll och håller därför på att panikpackar. Vet inte varför egentligen då jag har flera timmar på mig innan tåget går men jag fick bara en sån där panikkänsla och har nu nästan slängt i alla kläder och grejer i väskan. Inte så stor koll på vad som är med och inte, detta bådar gott ;). Tur att jag kan åka hem lite hur jag vill om det skulle fattas något iaf. Tungt att sätta sig på tåget, ogillar att åka själv och ogillar att jag kommer få GÅ själv från centralen och att det kommer va sent innan jag kommer hem... Tänk positiva tankar, tänk positiva tankar :)


Nu ska jag fortsätta mitt panikpackande och sedan slänga i mig någon mat, kul att hela familjen är nere på julskyltning och inte hinner göra mat innan jag åker, jag hade tur som ens kommer få skjuts..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0