Big girl in a big world!

 Hemma i Ljusdal ige efter en massa åkande fram och tillbaka till stockholm, men ack den som ger sig! Jag provjobbade åt Sachajuan i Måndags(vilket jag aldrig trodde jag skulle få göra, jag var nöjd med att jag hade fått vara på intervju). Jag tyckte det gick lite så där, jag kände att jag inte riktigt visade mitt bästa. Fast det räckte tydligen för jag fick jobbet :D!?! Jag är fortfarande i chock och fortfarande sprudlande av lycka. Dock finns det alltid ett men, men det hade jag tänkt lösa :).

I kväll blir det familjemys med idol för att ladda upp för i morgon. Ska börja med att fira Marcus som fyllt år för att fortsättningsvis bli firad själv av mina gullhönor.

Jag hörde Emilia-Big, big world i dag på radion och jag måste erkänna att det kom en och annan liten tår, den låten spelades nämligen under ett speciellt tillfälle när jag var i Norge. Därför lägger jag upp den här :)




/ The read head!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0