Barceloooooona

I morgon bär det av!

Klockan 19:05 lyfter planet från Arlanda och tar oss då till Barcelona. Har packat ner sömntabletter att ta innan planet lyfter så jag blir så där mysigt groggy och slipper den där rädslan som brukar uppstå. Sedan får vi alla träffa Lilly igen, nu är det snart ett halvår sen man såg henne, sjuuuukt! Men nu ska det tillbringas sex dagar där nere där hon levt i sex månader. Jag själv hoppas på mycket sol så man får sig lite färg.

Just nu sitter jag och väntar på Marcus och josefine, Blir lite eurovision och myys. Vi måste ta igen all förlorad tid och all tid vi kommer förlora när vi är borta och han åker i väg till Bali i en låång tid. Jag känner nog inte för stadens i kväll ;).

Tänker också på lillflisan som ligger på sjukhuset nu och som har legat där sen onsdag natt och säkerligen kommer bli kvar där tills nästa vecka. Jag tycker så synd om dig och det är faktiskt tomt här hemma när inte du är här. Tur att det kommer gå över så att allt är som vanligt igen. När jag kommer hem hoppas jag iaf att du kommit hem från sjukhuset.


Take Care, nu väntar en myys vecka i Barca med Lilly, Josefine och Lovisa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0