Midsommar

Midsommar helgen började med att jag faktiskt köpte en bil så nu har jag en alldeles egen, som jag bestämmer över själv. Så på fredagen var jag chaufför och hann med en hel del saker, bara en snabb sväng in på torön dock men jag hann med mycket annat skoj. Var inte hemma förn vid sex tiden på morgonen men då hann jag med att vila ett bra tag innan sista körningen:).

På lördagen, sjuukt trött men fortsatte skjutsandet litegrann och hinkade i mig kaffe för att orka med dagen/natten och ett tag vart det lite mycket men tack vare det orkade jag gå ut då också. Svårt hade jag att somna när jag väl var hemma även fat jag hade vart rätt trött hela tiden, kanske kaffet hade satt sina spår?

Söndag, fika på Caffärn med Josefine, Helene och Robban för att njuta av morotskakan som tyvärr var slut. Men helgens bravader behövdes gå igenom också. Vidare till Carro och Jon så Carro fick testa bilen, vidare till Karin och Simon där Simon firades och sedan hem. Har hunnit med en hel del, men det är så det ska vara.

Jag bestämde i helgen att sova den här sista tiden är överskattat, om jag ska hinna med så mkt roliga saker som möjligt får jag dra ner på sovandet, det kan jag göra sen. För er som inte vet, jag har fått jobb i Norge med boende och allt så jag beger mig någon gång i sommar, har inte bestämt riktigt datum ännu. Läskigt men samtidigt väldigt, väldigt roligt! Nu spelas därför denna låt på repeat, har liksom fastnat för både henne och låten nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0