Cosmopolitan, coktailklänning och en hel del skratt

I går firades Josefine med storslagen cocktailfest. Hur mysigt som helst och jag tror det var länge sen jag skrattade så mycket. Helt klart roligaste kvällen på länge. Pratades mycke nostalgi och mycket om studenten som är ca 1 år sen nu och som sagt, MYCKET skratt! Kul att klä upp sig lite mer än vad man brukar göra och att ha ett tema så där.

Sedan blev det också stadens vilket är trevligt på sitt vis, träffade många trevliga människor och hade väldigt roligt där med, stadt är ju alltid stadt som vi brukar säga.

Länge sedan jag skrev här nu men det blir liksom itne av, dagarna flyter på så bra av sig själv och man glömmer liksom bort bloggen. Mycket har hänt sen sist. Är hemma från en väldigt bra vecka i Barcelona, jobbat lite extra på spring in/yvonne´s vilket alltid är roligt, sommaren är fixad med jobb och sådant, åker snart till sthlm för en intervju för att kanske jobba för ett STORT kryssninsskepp. DÅ menar jag itne ålandskryssningar utan caribien, miami m.m. Beror på om de vill att jag tar gesällen innan men det fixar jag isf i höst så det ska inte vara några problem.  Först ska tydligen det spelas in en film när jag klipper och sådant, spännande.

Nä nu ska jag ta på mig träningsskorna och kanske köra lite träning, väldigt rolig kväll i går iaf, svårslagen förfest/fest!


                                    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, det är en väldigt fin låt faktiskt, men riktigt svår att sjunga! ;)

2009-06-07 @ 17:49:33
Postat av: Mikaela

Jaa, det är en väldigt fin låt faktiskt, men riktigt svår att sjunga! ;)

2009-06-07 @ 17:50:04
URL: http://millimic.blogg.se/mikaela
Postat av: josefine

DET VAR AWESOME!!! tack för att du förgyllde kvällen vännen. eran korg var den finaste någonsin! jag tittar på den hela tiden och ler. ni är bäst <3

2009-06-11 @ 21:20:52
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0