svininfluensan...

Sitter på jobbet och utnyttjar internet lite. finns som sagt inget i stugan men det har faktiskt gått bra ändå. har haft en del att göra på kvällarna efter jobbet så jag har inte vart så rastlös som jag trodde. itne har jag saknat internet så mkt som jag trodde heller. det är nog bra att vara i från lite.

Om 2 veckor kanske Isa kommer hit, då har jag något att se fram emot, räkna ner till i stället för att tänka på att åka hem:)! Snart har jag gjort 3 veckor här i Norge också, jag ger mig själv en klapp på axeln för varje dag jag klarar och faktiskt så gör det saken lättare. Skulle allt skita sig så har jag bilen och kan faktiskt bara åka hem. Försöker dock att inte tänka så mycket på de för då kommer jag göra det någon dag.

Just nu har det blivit explosion av svininfluensan i norge, bland annat en på jobbet som har det. Gissa om man är lite orolig! Men det är bara att vänta och se helt enkelt.

Har byggt naglar också, måsta unna mig något och få lite uppiggande, piffa till mig lite. köpe även en tröja så där spontant, kändes också skönt, jag behövde det.



Nä  nu ska jag gå och handla, åka hem, ta en promenad vid havet och sen slänga mig ner i soffan och hoppas att tvn bjuder på något bra i kväll! Saknar er alla hemma<3

Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du gör det bra gumman! Bra å unna sig lite, även att spara lite :) Gillar namnet på bloggen :P Kramaaa

2009-07-30 @ 21:39:57
Postat av: Svarar på alla kommentarer.

Hej, vill du ha kommentarer?

Gå in och läs mitt senaste inlägg och sätt igång:D

DU är garanterad kommentarer, så många du vill!:D

2009-07-30 @ 21:55:37
URL: http://svararpaallakommentarer.blogg.se/
Postat av: ester

usch, jag är livrädd för svininfluensan "/

2009-07-30 @ 22:05:51
URL: http://esni.blogg.se/
Postat av: tove - in a wild girl´s heart

jag vill inte dö av svininfluensan!!! jag är livrädd just nu -.-

2009-07-30 @ 22:07:14
URL: http://tovelantz.blogg.se/
Postat av: Maria

Usch, åker till turiket om en vecka ungefär, livrädd för svininfluensan!!! Tydligen så är det väldigt mycket av det där nere..

2009-07-30 @ 22:45:34
URL: http://mariadjurstrom.blogg.se/
Postat av: Isabelle

I'm coming soon! tjohoooo ;)

2009-07-31 @ 00:36:58
Postat av: josefine

JAG SAKNAR DIG NÅGOT OTROLIGT VÄNNEN <3 RINGER DEJ IMORGON. PUSS OCH KÄRLEK!

2009-08-01 @ 17:41:10
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0