Norge

Nu är jag framme och har jobbat mina fyra första dagar. Stugan är typöver förväntan och ligger med utsikt över norges största surfarstrand, havet. Som granne har vi en präst som kommit över med hembakat stenugnsbröd, bredvid springer kossorna precis som hemma. Salongen är också över förväntan, dom är hur trevliga som helst och här får jag nog bra erfarenhet. Allt är jätte bra, ändå är det sjukt jobbigt, längtar inte hem men längtar efter alla hemma. Allt sånt som är en vardag hemma, nu måste jag få till en vardag här också bara. Jag kämpar på så länge det går och går de inte så går de inte.

Har inget internet i stugan utan får sitta på jobbet. Har därför svårt att kontakta alla på facebook och mail men jag gör så gott jag kan, speciellt eftersom jag lovat Isa att hålla kontakten med henne där. Annars kan ni nå mig på min mobil(norskt nummer), kör ett massutskick av numret snart. Nu ska jag till att svara på alla fina meddelanden på facebook så nu har jag inte tid med detta. Har egentligen slutat nu men vill hålla kontakt med omvärlden så lite facebook nördande blir det allt:).


Hoppas ni har de bra!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Roligt att ha hittat din blogg. Hoppas allt är bra och att livet flyter på. :)

2009-07-16 @ 21:30:03
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0