Delmål, massa delmål men också stora mål, många stora mål...


Jag tar en dag i taget, tänker att är det verkligen, verkligen hemskt så åke hem i morgon då, en dag till klarar du! Och det har jag gjort nu i snart 14 dagar, klarat en dag till och en till och en till. Nu har alltså snart två veckor gått här och det har faktiskt gått rätt fort. Då har halva tiden gått tills det gått en månad och därifrån är det två månader tills provanställningen gått ut, sen är det ca två månader till jul. Det är nog bara jag som längtar till hösten/vintern nu mitt i sommaren, men ni får stå ut med att läsa om det helt enkelt. :)

Alltså, mitt första delmål är en dag till, nästa delmål är en vecka till, nästa delmål är en månad. De lite större målen är provanställningen ut (alltså tre månader), de andra lite större målet är till jul, det är egentligen det största målet, sen kommer nog jag vara rätt trött på den här lilla byn. Skulle det inte vara så, då kan jag ju stanna längre men inte länge ändå, jag vill till något större ställe, en stad, pluss att jag måste lösa allt med gesällen så. MAX jul, sen kommer jag hem men det är lovligt att redan åka hem i morgon om allt skulle skita sig, allt går så mycket enklare när jag tänker så:).

Pluss att jag redan börjat planera hösten, vintern, våren och nästa sommar. då känns saker och ting också lättare. Nu flyger jag i väg så där igen, men allt känns så mkt lättare då.


Sedan under alla dessa delmål finns självklart andra mål, i höst kommer Mathilda att hälsa på, sedan har Josefine, Marcus och min familj sagt att de ska hälsa på, då går det enklare att tänka att det är ca några veckor kvar tills någon av dem kommer. Sedan pratar Helene om att komma hit och jobba, det skulle också göra allt enklare. Men skulle det skita sig för henne så finns hemma kvar och då kommer jag hem:)!



Nu ska jag försöka fördriva dagen tills jag börjar klockan två! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0