Nytt år, nya möjligheter

Ett ganska bra ordspråk skulle jag vilja säga.

Jag uppdaterar lite kort med att de senaste dagarna har vart så himla bra. Mitt nyår var super bra. Ärligt talat har jag inte haft speciellt roligt på nyår på kanske hmn.. 5 år? Men de här nyåret vart super. Det var rätt lugnt med det var inga problem, vi slapp de stora festerna där hälften spyr, några bråkar och gråter. Så den kvällen tackar jag mina tjejer Josefine, Helene och Lilly för som jag förövrigt inte hade träffat på två månader då. Bara det gjorde ju kvällen bra att träffa henne igen.

Mina historier om varför dessa dagar vart så bra skriver jag inte nu för nu ska jag titta på en film och försöka somna:). Den som frågar får veta, så enkelt 'r det!

Kommentarer
Postat av: josefine

gulle du. tack för världens bästa nyår. plus alla andra saker. fina vän! <3

2009-01-05 @ 18:19:08
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0