Min vardag!

Kom precis hem från gymmet, skulle ha mitt första riktiga pass i dag, trodde jag aif. Eftersom jag itne hade tränat där förr fick jag en instruktion på de maskiner jag ville använda och ja, lite mindre träning än väntat var det men det var bra, nu gör jag inte fel iaf.

Blir inte så mycket skrivande i bloggen nu, iaf när det inte händer något speciellt. Mina dagar ser nästan likadan ut dag för dag.

*Jag kliver upp och tar en promenad
*Gör mig iordning för jobbet
*Jobbar, går hem en sväng på lunchen
*Slutar jobbeet och går då antingen hem eller som jag ska börja göra nu då, träna
*kommer hem, lagar mat och allmänt slöar tills det är dags att sova

Lite annorlunda kan de se ut vissa dagar beroende på om man orkar med en fika på stan eller hinner umgås med någon på kvällen;). Kan ju vara därför jag åker hem så fort jag är ledig, det är då det händer roliga saker, saker hittas på, saker planeras.

Lite saker händer det iaf på både jobbfront och den fronten som handlar om att vilja flytta på sig, nya städer, nya tag:)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Kom hem...........

2009-01-23 @ 15:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0