Dag 1 av 15

Nu är min första dag avklarad. Som många vet ska jag jobba många dagar i sträck nu eftersom vi är kort om folk på salongen. Då är första dagen gjord, ett steg närmare målet. Blev ingen träning i dag dock eftersom jag måsta stänga salongen. I morgon bitti börjar jag, skönt!






Älvorna talar om tomhet och bjuder till dans
Och flykten tar fart
Mellan veta och vilja går vilsen och väntar på sans
Att se allting klart
Men när stormen tar fart över frosten inatt
Ropar sansen på värme i svavel och skratt
Det är tid för dom galna och månen är full...

Kommentarer
Postat av: Carro

NE?? Ge mej jobb!!!! ;D

2009-01-16 @ 20:58:43
URL: http://carolinasvedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0