Äntligen Fredag!


Skönt att helgen är här, ännu skönare hade det vart om jag hade vart ledig i morgon också;). Men att vara ledig söndag-måndag är inte fy skam heller men jag var ju lite inställd på att åka hem i kväll. Planerna ändrade och det blir en fika med Sara på Wayne´s i stället och förhoppningsvis Elin också. Hon har ju kommit hem från Norge nu, även om de bara är några dagar så var det så kul att se henne igen, höra hur de går för henne där i Trysil och hon trivdes som fisken i vattnet så allt var bra.:)

I morgon, jobb och sedan drar jag min kos mot Ljusdal igen där jag nog bara hinner hem med väskan sen träffa pantertanterna från Järvsö. Hur planerna ser ut för resten av kvällen vet jag inte men jag vet att det blir massa prat och mys och sånt som vi är bra på. Jag längtar!

Efter den här helgen så kommer inte jag att vara ledig på ja, gud vet när! Nej men jag kommer jobba i ca 2 veckor i sträck, utan vila. Hårt men bra, man jobbar ju inte gratis så;). Då tänker jag också börja träna igen, så jag inte bara kommer jobba, sova, jobba, sova pluss att man känner lite i axlar och sådant när man jobbar mycket nu, dax att träna upp rygg och axlar för yrket.


Nu ska jag packa väskan inför hemresan i morgon sedan traska ner på stan för att möta upp sara (och Elin?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0