Lejonkungen-Vi är en

När jag sitterr och lyssnar på musik nu så kom helt plötsligt en låt från Lejonkungen2 upp, vi är en heter den och jag fick den skickad till mig en tid när jag itne orkade med skolan och när allt bara gick emot mig. Min mamma och Lillasyster bad mig då lyssna på den. Den gör mig glad för den är så söt på något vis, pluss att lejonkungen alltid är en väldigt bra film, har tyckt sen barnsben och jag kan erkänna att den får mig fortfarande att torka tårarna, även fast jag inte är liteen längre;).

ger ett smakprov på låten här, den behövdes verkligen nu.

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Den är bra, mycket bra, lejonkungen 2 ;)

2009-02-03 @ 23:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0