I never said I was an angel

I won't turn my life around cause I like it upside down.
Oh no, no, no I never said I was an angel
Oh no, no, no I'll never be a little angel

Some say that I'm on the run, I say it's time for some action
I have my high and my lows, I guess that's just how my life goes
I allways shower to long and make my coffe to strong




I morgon har jag mitt besök på sjukhuset, den här gången blir det inga missar i tiderna i alla fall, nu ska allt vara rätt. Förutom att jag itne fik bli sövd som jag ville då. Mina tre fastedagar är gjorda och jag är stolt över mig själv för jag klarat av dom här tre dagarna och sett familjen äta mat medans jag endast får surpla på mina juicer. Jag har också lyckats komma ut och gå en timme arje dag och även umgåtts med Josefine och Marcus vilket jag inte trodde jag skulle orka. Jag var nog mer förberedd den här gången helt enkelt. Jag är itne emr förberedd för undersökningen i morgon, svårt att vara det, VILL INTE, men måste!

Hade en trevlig kväll i går med Marcus och Josefine som sagt, skrubbe, GK:s och sen stadt där vi dansade loss en del. mkt folk ute, mkt speciellt folk, folk man iten hade sett förr faktiskt. Men vi hade iaf trevligt, det tackar jag för!
Skönt att vara hemma en längre period nu också, att inte känna att man ska sitta på det där tåget bara dagen efter man kommit hem, umgås med familjen och bara ha det lugnt och skönt. Det uppskattas då och då.

Kommentarer
Postat av: josefine

du är bäst <3

2009-02-16 @ 18:09:39
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0