botten

I dag är ingen bra dag, ingen toppendag. Därför kommer inte det här inlägget att bli bra heller eller iaf inte positivt men i bland måste man få ha dåliga dagar och få ur sig allt.

Jag är trött, trivs inte som de är nu, vill bara dra täcket över huvudet ett tag för mig själv. Samtidigt vill jag inte vara ensam, vill ha någon bredvid mig som jag kan få häva ur mig allt och sen inte tänka på de. Allmänt less på en hel del saker, mig själv bland annat för jag inte tänker efter. Jag vill hem, dra täcket över huvudet och ha dom där som lyssnar!

Nu ska jag gå tillbaka till jobbet, har haft världens senaste lunch i dag. Det posotiva blir då att jag inte har så långt kvar
tills jobbdagen är över.



 Hemma igen efter jobb, matinköp och träning. Hela dagen har helt enkelt bara gått emot mig. Började med att glömma kontokortet hemma i Ljusdal, får en jätte sen lunch men snabbar mig hem äter, packar träningsväskan och tar fram pengar som jag hade sparat. När jag kommer tillbaka så har jag glömt både träningsskor och pengarna så jag kunde varken gå och handla eller träna innan jag måsta gå hem igen. Traskar hem, hittar pengarna i väskan ändå (hade alltså kunnat handla innan och sluppit allt spring fram och tillbaka). Går och handlar, packar upp maten och snabbar mig till friskis. Kommer hem från träningen och märker att mjölken läcker, hur ofta händer det?

Nää, inte min dag i dag. Pluss att jag inte alls kan vara ledig Söndag-måndag nästa vecka utan isf bara söndag. Jag som såg fram emot det. Det  var nog det värsta på hela dagen. Nu ser jag till och med fram emot att fasta inför magunderssökningen, då får jag vara hemma och vara ledig!

kryper ner i sängen och hoppas på en bättre dag i morgon, vilket de säkert blir! :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

upp som en sol och ner som en pannkaka och sen studsar man upp som en sparris igen, och då är allting bra =)

2009-02-03 @ 01:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0