Dålig uppdatering...

Det får jag be om ursäkt för men tillgången till bloggen har inte vart den bästa då jag bara använder mig av internet på jobbet och nu lånar jag lite av mormor då:). Så sen sist har det hänt en del... drar några korta!

*Isa har fått körkort: kommer kännas konstigt att se lillfisen köra runt i bil när jag kommer hem, men kul!

*Åkte på spontankryssning med Carro och Linda: Verkligen spontant då jag planerade en bio med sara och bara skulle lämna saker till carro och linda på terminalen. Hade inga saker med mig förutom kläderna jag hade på mig och plånboken ungefär och vips så var jag på en båt på väg till Finland. SJUKT KUUUL!

*Trivs väldigt bra på jobbet: Lär mig nya saker hela tiden och det är så jag vill ha det.

*Fått tag på boende tillsvidare: Ett rum, centralt och bra. Passar bra tills jag hittar en egen lägenhet.

*Hunnit med att träffa och umgås många nära och kära: Det är så skönt att ha några av sina nära här.

*Trevligt julbord med jobbet på restaurang kungsholmen, muuuums!

Jag kommer just nu inte på så mycket mer, men de senaste veckorna har hänt en del. Nu snöar det här i Sthlm och julstämmningen är hög ute på stan (inte hos mormor). Så nu börjar hemlängtan komma krypandes, jag vet hur mysigt det är hemma den här tiden. Så glad att jag kan åka hem på tisdag, jag längtar såååååå!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh va glad jag blir att allt går så braa! :) Vi måste styra upp nånting när du kommer hem :D

2009-12-22 @ 09:13:16
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0