Som att vinka åt en blind och som att skrika åt en døv...

Tro det eller ej men jag ær kvar på jobbet. jobbar till 24.00, nattøppet hær på køpcentrumet så då passar jag på att jobba extra. Finns mycket att berætta just nu. Tar en sak i taget.

Isa var hær i några dagar, hur skønt som helst att ha henne hær, men hur jobbigt som helst nær hon åkte, jag tror jag græt i flera timmar den dagen och dagarna innan också men mer inombords då. Men det ær inte långt kvar tills vi ses igen, tack før att du kom, det behøvdes verkligen!<3

Letar nu lægenhet før mig sjælv i stællet, om va 2-3veckor kommer mathilda och helene hit før att søka lite jobb, kanske blir bættre då, annars har jag andra planer. Den som frågar får veta før som de ær nu går det inte!

Tar ett længre inlægg någon annan dag, nu ska jag fortsætta lyssna på musiken hær utanfør och se om edt kommer någon drop in så dær halv tolv på natten:)!

Ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

du är bäst <3

2009-08-18 @ 11:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0