I'm that star up in the sky!

Orkar inte uppdatera här så mkt nu som ni kanske märker men gör några tappra försök i bland, som nu.
Har nästan bokat resa till Barcelona i dag, till Pillan med dom andra tjejerna (pantertanterna). Kommer bli superskoj och super kul att träffa Lilly igen, hon saknas här hemma i vårt lilla gäng. Resan blir iaf av den 17-22maj, såååååå skönt!

Nu börjar jag iaf ordna upp i mitt huvud, jag har börjat få lite struktur på mina planer, lite iaf och det känns skönt. Som kanske itne alla vet så blir det inget Stockholm för mig och mina damer, inte just nu i alla fall. Det satte igång lite kaosartade situationer i min hjärna men det klarade upp sig rätt fort och jag är JÄTTE glad för Josefines skull som ska rycka in i lumpen 8 juni, sjukt rolig grej ju. Hade inte tackat nej till varken den chansen du får eller till att göra lumpen ens för den delen.

Planen för de närmsta månaderna är dock fortfarande lite oklar men det är mest för att jag är så velig av mej, beslutsångest har ni hört det förr? men jag försöker tänka att eftersom jag ändå vet (typ) vad jag vill göra till hösten så är det jag väljer att göra fram tills dess bara tillfälligt, kan bli lättare att bestämma sig då :).

Nu blir det greys, love!


En utav alla låtar som man kan kalla våran, Josefin Eklund och jag lyssnade mycket på denna under tiden på södra slottsgatan. Men de är bara en av alla dom ;)

Kommentarer
Postat av: josefine

du är bäst <3

2009-04-19 @ 17:21:14
URL: http://senapsgul.blogspot.com
Postat av: josefine

du är bäst <3

2009-04-19 @ 17:21:25
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0