Dagen D

Som inte blev dagen D. Jag har ju fastat nu i tre dagar för att jag i dag skulle på sjukhuset och kolla mina magproblem, när jag sitter och tar det lugnt på morgonen eftersom jag är bergsäker på att jag har tid på sjukhuset i huddik vid 15:00, så ringer telefonen.  Det var då sjukhuset som ringde och dom säger
-Hej Evelina du vet att du ahr tid här i dag va?
Jag svarar: Ja det vet jag?
-Är du någonstans i närheten, på väg hit?


Eftersom jag avr helt övertygad över att jag hade tid på eftermiddagen så, NEJ, jag var inte på väg dit!
Det visade sig då att jag hade tid klockan 10 på morgonen. Hur det kan bli så fel vet jag inte riktigt, en sak kan jag u säga att man blir helt lost i huvudet av att fasta. Jag vart så arg när sjukhuset sa att nästa tid inte fanns förn den 20:de oktober, om hela TVÅ VECKOR?! jag höll tillbaka tårara, hade jag gått igenom det här i onödan nu? japp, det hade jag.. För nästa tid fanns som sagt inte förn om 2 veckor och ska jag göra det då får jag gå igenom EXAKT samma, jobbiga sak igen! För tillfället känns det inte riktigt som jag skulle orka, det är plågsamt att bara få äta flytande och känna doften av mat, höra när andra äter, SE! Men vi får se, ändrar mig kanske om den delen också, nu har jag ju testat på det:).

För att se det på den positiva sidan som man ska göra så fick jag mig en rejäl detox av kroppen, vilket ledde till en kickstart på min träning. Vilket också ska leda till att man blir piggare, fräshare och jaaaa, som ny helt enkelt:)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0