Dag 2 & 3

Nu är dag två på denna tid gjord och jag är nu inne på dag tre.. typ sista dagen. Sista dagen är ju egentligen i morgon. Natten mellan första och andra dagen var den värsta, ush! Då höll jag på att bryta alltihopa men eftersom jag gör det här för att dom ska försöka hitta problemet i magen så gjorde jag det ändå inte. I går och i dag är jag endast slö, orkar liksom inte göra så mycket, ligger mest, fryser lite, sover lite, man har ju inga krafter eftersom man inte äter som man ska. I dag kunde man tydligen få en energikick, får se hur det blir med det. Jag trodde 3 dagar skulle vara enkelt och skulle gå fort. Så himla enkelt har det inte varit, speciellt inte eftersom att jag inte orkat göra någonting och bara legat, då går tiden så JÄTTE sakta. Nu är det snart över och det är jag glad för :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0