The best you never had


Omtumlande helg kan man säga. Försenat tåg från gävle, satt på stationen i tre timmar för att åget inte fick åka från uppsala så i stället för att vara hemma klockan 20:00 var jag hemma närmare 23:00 så fredagens aktivitet var att sitta på stationen i gävle:). LÖrdagen däremot väntades fika på finnen med JOsefine Owetz som ÄNTLIGEN har kommit hem från Australien. Mycket prat om allt hon hade gjort där, saker man liksom drömmer om att göra, även lite uppdatering av hur läget ser ut i Ljusdal, vad som hänt och inte hänt. Då bestämde vi oss också för att gå ut på krogen, det var ju ändå gratis så vi skulle itne förlora något utan endast ha kul.

Så vid nio möttes vi upp, Josefine, Helene, Marcus och jag för att hänga lite, sedan gå till Gk:s och sist men itne minst stadt. På Gk:s blev det en kaffe för att vi skulle orka med kvällen eftersom vi då hade bestämt oss för att vara nyktra och ha roligt iaf. Vilket vi hade, jag hade riktigt, riktigt roligt och är glad att jag var nykter. Jag hade ju lika roligt som jag brukar och slipper då må dåligt i dag eller ha ångest för att man kanske sagt något dumt lr så, det slipper vi i dag:). Mycket bra musik i går också, så bra musik som dom spelade i går avr det länge sen det var där, om det ens har avrt så bra musik någon gång alls. Mycket tok på en kväll men väldigt bra kväll annars!



Bra låt, Leona Lewis-The best you never had :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0