Golden Hits


I helgen vart det som sagt stockholm iaf, även om jag hade lite eller väldigt mycket beslutsångest på om jag skulle åka eller inte, men jag kom i väg iaf. Tur var väl de för det var riktigt kul. Vi firade då Daniel som fyllde 25, egentligen var de i mars men.. bättre sent än aldrig. Var ut och åt på Golden hits, mkt trevligt och mtk god mat. Det stället blev senare en stor krog lr vad man ska säga, en hel del dansande vart det iaf. Det allra bästa var nog att för en gång skull se utelivet någon annanstans, itne Ljusdals uteliv med andra ord. Tycker faktiskt att det börjat bli lite tråkigt nu, lr börjat. Visst är det kul om man går ut någon gång i bland men blir det för ofta så är det samma gäng, samma folk.

Efter en helg i Stockholm har jag gått och blivit sjuk, typiskt. Hatar att vara sjuk iaf när man är för sjuk för att träna och orka göra vissa saker, inte orkar kliva ur sängen men blir så rastlös så jag måste iaf. Så i dag har jag fått gjort mer saker än vad jag brukar fast det är sjuuuuukt tråkigt att gå hemma. Så eftersom man behöver mysa ner sig i täcken och filtar när man är sjuk så ska jag göra det nu och titta på Sex and the city the Movie, som jag längtat! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0