Vad är väl en bal på slottet?


Helt jävla underbar! Japp, i går vart även den stora balen på engeltofta avklarad och mina förväntingar var itne alls speciellt höga, men kul var det, sjuuuuukt! Hände mkt knas, bus och skoj men det bjuder jag på.

klockan 00:30 kom min "droska" och hämtade mig, även kallad volvon. Då var det dags att fara hem mot Ljusdal för att i dag kliva upp och göra balfrisyrer på Emelie och Mathilda, jag och Jenny.. fast hon gjorde på Frida:). Inte sovit mkt, men det är väl överskattat. Sedan bar det av mot järvsöbaden för att titta på de vakra damerna och männen och visst var de vackra.. jag ville gå på bal igen, spola tillbaka tiden!

Men proomnight får jag berätta om en annan gång, nu ska jag nämligen bege mig upp mot gärdeåsen och umgås med Jenny och hennes två kompisar Anna-Sara och Emelie, utgång i kväll.. nu börjar vi fira!




kommer mer bilder sen, denna får duga så länge :)
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0