Simply the best



Barrunda i går, hur sjukt skoj som helst! För er som inte vet vad det är så kan jag förklara en snabbis. Man köper en biljett som leder till fyra olika barer och till alla dessa barerna går man skolvis och får sedan en drink där. Tillsist så möts alla skolor upp på ett och samma ställe.

Det var som sagt helt sjukt, kuuuuul! Jag bara imponeras av min klass, hur mkt tok det kan hända under en kväll och hur mycket roligt vi alla är med om. Ingen bryr sig om folk runt om, bara vi har kul sen får alla andra tycka vad dom vill, de är det som är det bästa.


kom hem sent i går, upp tidigt i dag och i väg på hemlig resa med klassen. man var ju nästan inte ens nykter när man vakna hahahah. Men det var en upplevelse det med, Elin och jag hade kul iaf, heeeeeeela resan! Nu ska jag kila i väg till tåget snart och åka hem för att se på mina andra vänner i Ljusdal som faktiskt ska stå på trappan och skrika ut sin glädje över studenten i morgon!





- Vi har bara festen kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0