Drömmar, drömmar, drömmar!

Nu var det exakt en vecka sen vi satt hemma hos mig några stycken. Några skulle ut, några skulle vara nyktra. Vi hade precis varit hos Lisa och haft grillning med klassen och bara myst, vi bestämde oss för att utnyttja tiden så mycket som möjligt. Den sista tiden:'(!  usha, usha.. vill inte tänka på att det faktiskt är över, samtidigt som jag vill. har itne hunnit fått ur mig allt gråt och all llycka än känns det som. det kommer väl, så småningom;P. Är grymt glad att ha allt med skolan överstökat, men det är så himla tråkigt att man då måste splittras som klass, men vi ska hålla kontakten ändå, visst? Annars klarar jag mig inte, inte utan er.
  
Min lycka över att skolan är över kommer nog komma den dagen då jag kan börja göra allt jag vill, uppfylla mina drömmar. Just nu blockerar körkortet och gesällen mig för att kunna flyga ut på nya äventyr i andra länder. Men som det ser ut nu blir det nog vidare utåt närmare vintern, efter gesällen, Norge är nog mitt första mål. Tjäna i hop lite pengar så att man sen kan åka vidare någon annanstans, kanske semester, kanske resa runt i olika länder eller kanske volontär, det är något jag verkligen, verkligen vill göra. Åka till afrika, indien eller något annat land och vara volontär där. Jag vet att pengamässigt är det inget bra, men jag tror att det är en upplevelse, en bra lärdom och jag vill verkligen göra det. vad blir det sen då? JO sen vill jag ju vara au pair i USA i ett år, sen blir det nog österrike någon gång under 2009;), Lumpen skulle jag faktiskt vilja prova på också, när vet jag ej. Det finns så himla mycke jag vill göra, hinna med och det ska jag! så jag är därför glad att vara fri från skolan för att jag nu kan börja uppfylla mina drömmar!


Körkortet är jag ju på god väg med, teorin är avklarad och håller på med körningen nu så det blir nog det med även om det har kännts lite motigt i bland. Gesällen är nog också på gång, som det verkar kommer jag troligen få en lärlingsplats på en salong i Augusti och fram till oktober, då ska jag hårdträna! Sen när det är över, då känner jag mig fri:)!

Nu ska jag ta och slänga mig in i dushen så fort fotbollen är över, sen slänga mig i sängen och sova som en stock för att kliva upp i morgon för ännu en körlektion. Hoppas det går fort nu så jag får körkortet och har ett litet mål urvärlden.

Sov så gott nu gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0