Bollnäs


I dag vart det en liten tripp till Bollnäs med min mor. Åkte runt lite på lite olika affärer bara och mest hängde efter jag, kul att åka i väg lite bara så där:). Sen tänkte ju jag vara duktig och överraska antingen Lina eller Christina på deras jobb i dag då, på Salong Donna, men med min vanliga tur så jobbade ingen av dom i dag:/. Men de blir fler gånger!

Min första dag på mitt nyttiga liv som avrar ett litet tag framöver gick iten som det skulle direkt. Det var inte det att jag iten höll mig inom ramarna för har ajg bestämt mig för en sak brukar jag göra så också, även fast jag lätt får beslutsångest;P. Det var mer så att jag fick svårt att få i mig något. Vet inte om det beror på att det är en omställning för kroppen, allt party och dålig sömn på sista tiden eller om jag helt enkelt blivit sjuk? Det känns mer som att jag gått och blivit sjuk eftersom jag redan i morse när jag klev upp var alldeles yr och illamående men tvingade i mig mat iaf och iten blev det bättre. Om det så skulle vara allt festande så är det ju lite konstigt eftersom jag mådde hyffsat bra i går och till och med orkade åka i väg och träna och sånt, höll ju i gång hela dagen. Menmen, förhoppningsvis så var det bara något som satt i för dagen, jobbigt att strosa omkring i Bollnäs en hel dag då bara, men jag höll ut:).

Nu blir det film och troligen lite snoozande i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0