My dream is to fly over the rainbow so high


Rise up, Rise up, Rise up
Don't falling down again

Nu sitter jag i Carros och Jennifers lägenhet i bromma. Yes jag har rymt ner till Stockholm för en sväng, rensa tankarna, byta miljö och bara va. Det behövs, känns bra att vara här nere nu. I går missade jag tyvärr att följa med Josefine på fredsgatan 12, hade ju vart underbart men det var väl inte meningen att jag skulle med helt enkelt:). Vi tar igen de ;). Tänkte leta mig ut från den här lägenheten nu snart och se om jag kan leta mig till stan och kika lite, kanske stöter på Josefine efter jobbet. Det var trots allt LÄNGE sen jag såg henne nu, eller iaf än vad jag är van vid. I sommar har vi ju ändå träffats minst en gång i veckan men oftast mer ändå, då är det lite ovant att vi inte setts på två och en halv vecka.

Hur länge jag blir kvar här i Sthlm är inte riktigt bestämt, vill påsätt och vis hem och gå ut i helgen men eftersom de flestajag brukar hänga ute med har flyttat kan ju de vara lite tråkigt. Åker jag inte hem på lördag så blir det onsdag, kanske åker tillbaka igen. Bara jag gör kalrt körkortet så kan jag nästan göra hur jag vill. Stanna och jobba i Ljusdal fram tills att det bär av till Norge eller bege mig ner till sthlm för ett tag, tills det bär av till norge. Det är sånt som märks, jag ska känna efter vad som känns bäst för tillfället:).

Nu ska jag traska ut härifrån, har faktiskt diskat och städat lite åt de boende här så jag förtjänar en titt på stan.:)




Kommentarer
Postat av: josefine

<3

2008-08-24 @ 22:04:29
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0