Snart Helg!

Mycket bättre dag i dag, allt gick så mycket lättare i dag faktiskt:). Vi hade endast en lektion i dag och det var svenska med typ en av de roligaste lärarna som finns, man går inte i från hennes lektion en enda gång utan ett leende på läpparna. En dos av henne var bara bra för mig idag. Vi satt och pratade om att hur lite tid vi har kvar tillsammans, att det gå så fort, sedan kommer vi alltid in på andra saker också, men de nämns inte här;). Vi ska iaf skriva ett emotionellt tal nu på svenskan, man har lite olika saker att skriva om men även om jag på ett vis inte vill så är det nog lättast att skriva ett avskedstal till klassen ändå. Tal till bröllop eller begravning är inte något jag skulle kunna ha fantasi till, men avskedstal till klassen. Då kan man ju prata om massa minnen vi har, tårar blir det nog iaf för den här klassen ligger mig varmt om hjärtat! pluss i kanten har vi för Ewa Marja gav heeela klassen MVG på projektarbetet för att vi är så himla bra tillsammans, vi kompleterar varandra hela tiden och utan tjaffs, de ni;).


Nä nu ska jag ta och kika på So you think you kan dance innan jag slumrar till. Praktik i morn i gävle sen bär det av hemmåt mot Ljusdal:D. sköööönt, vill bara hem, hem, hem nu! Sen får vi se vad helgen har att erbjuda, utgång på lördag iaf och lite klippningar hemma ska det bli också:)







I can take a few tears now and then and just let them out.I'm not affraid to cry every once in a while...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0