If God is a DJ, life is a dancefloor !

Klippt, klippt och klippt hela dagen i dag, men de var rätt skönt eftersom jag gjorde om våran gräsmatta till frisörsalong och fick samtidigt lite färg på näsan. Men jag hann ju itne direkt med allt jag skulle hinna med i dag i stället, men aja, de hinner jag en annan gång.

Precis pratat med Josefine Owetz om kvällen, smuttat på första vinglaset ute i solennu. Utgång i kväll med tjejorna, Josefine, Lilly och Helene sen möts vi upp av både Kristins gäng och min sköna böna Josefin Eklund. Så i kväll kör vi tjejor!



If God is a DJ
Life is a dance floor
Love is the rhythm
You are the music
If God is a DJ
Life is a dancefloor
You get what your given
It's all how you use it

I've been the girl, middle finger in the air
Unaffected by rumors, the truth
I don't care
So open your mouth and stick out your tongue
You might as well let go you can't take back what you've done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0