Familjetid, sena sommarkvällar och trasselsudd i huvudet

Jag har varit seg igen på uppdateringen, jag vet! Och jag tänker skylla på att del ett var väldigt enkel att skriva, del två vart svårare o.s.v. så nu har inspirationen varit låg men jag tänker på det dagligen. Sedan tänker jag också skylla på att min kära bror har gjort oss äran med besök hela två veckor, han är hemma från Österrike och mycket annat prioriteras lätt bort då. Att sedan vara hemma i Hälsinglands sommarskogar gör lätt att tiden flyger förbi och ingenting blir gjort. För ca två veckor sedan skulle jag ha tagit mig ett beslut om jobb, för att slippa fundera och bara komma igång. Än idag sliter jag mig i håret och känner hur allting bara trasslar sig i huvudet.. Suck på mig!
 
Men jag ska ta tag i bloggen, ta tag i del 4, ta tag i mina beslut och bara vara..
På återseende!
 
               Jag & min kära Storebror Hasse. Detta kort togs för ca 7 år sen, sommaren 2006, jag hade nyss
               gått ut första året på frisör och Hasse var hemma under en stund på sommaren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0