The only thing that stops you is fear!

Nu har jag suttit här i två timmar för att bestämma mig för en biljett, trots att jag hållt koll på sistonde så är det här inte lätt. 

Jag kanske alltid nämnt hur svårt det är att boka biljett från Thailand och hem, men de är lika svårt åt andra hållet.. Det är en osäkerhet och rädsla som uppstår och stoppar mig. Jag vet att "om dina drömmar inte skrämmer dig så är de inte stora nog" men jag skulle behöva en spark iväg, en klapp på axeln eller bara nån som satt bredvid och sa åt mig att sluta fjanta mig och fråga vad jag är så "rädd" för.. Det finns inget att vara rädd för!

Men jag är expert på att vrida på allt, det finns tusen olika vinklar på en enda situation. Jag tänker för mycket och tänker tills jag känner mig alldeles tom.. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0