Alltid saknar man något..

 
Utöver vänner, familj och han saknade/saknar jag..
 
Saknat:
Fräsheten efter en låång, varm dusch
Krypa ner i ett duntäcke
Gå runt i min onepiece
Kylskåp/skafferi
Matvarubutiker
Prata i telefonen
Dricka morgonkaffe
Kliva upp i tid
Klippa o färga hår
Känna mig fräsch längre än en timme
Slippa betala ALLT hela tiden
Laga egen mat
Ha tvättmaskin
Bli ompysslad
Affron
Prata om allt mellan himmel och jord
 
Saknar nu:
Solen o värmen
Promenader på stranden
Bo på ett litet ställe
Få maten lagad varje gång
Thai maten
Pad thai eller stekta små saker på kvällen
Soja mjölken
Strosa runt
Sova halva dagen
Sovsällskap
Thailändska (lyssna och lära)
Min favvo kaka
Marknaden
Semester i krabi
Ha egen bostad
No stress
Ta dagen som den kommer
Prata engelska
Barerna
Solnedgången
Samtalen
Allt nytt att lära
 
Ja, jag saknar även de små tjaffs eller bråk..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0