Giftermål och buckets

Så! Nu har jag gift bort båda mina systrar på Phi phi så nu kan jag stanna här..

Carro, din man väntar på dig.. dock är han lite bitter på mig och tror att det var jag som skickade hem dig. Jag försöker förklara för honom att du var tvungen. Jag springer på honom nästan varje kväll och han ser alltid förkrossad ut. Då viskar jag till honom "One Love, One heart" och då skiner han upp som en sol igen. Kim really misses yoooooooou!

Iza har lyckats få fler än en man.. men det är inte mig emot, desto säkrare är jag att någon når upp till hennes krav och bröllopsklockorna snart ringer.

Jag är lättad.. :)




Jag har hunnit presentera Iza för alla mina buddies, mina älskade thailändare. Dom gillar henne men hon förstår inte riktigt deras engelska än så det är lite svårt i kommunikationen. Meeen, all you need is love! Det är dock en som vart osynlig på sistonde.. eller han tror att han är det, men förmodligen bara bitter. tvärtemot alla andra thailändare. Hippies bar är nog Izas favorit, Moken vet jag inte, för mkt folk kanske.. Men Slinkys det gillar hon inte, hör och häpna?! Hon kallar det för Sliskys.. too bad

Nu ska jag försöka dra upp damen ur sängen, lite tröttis idag tror jag visst.. får se om vi tar oss upp på viewpint ikväll :)

Miss you all <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så det kan bli ;)

2012-03-06 @ 08:58:03
Postat av: Carro

Stackarn....säg åt honom att tjäna ihop till min biljett och ett drägligt hem så är ja där på stört....om nått år haha :D

Hälsa alla :D



Patrick får förresten bli min loverboy isf!

2012-03-06 @ 15:19:28
URL: http://cajline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0