phi phi, vad allt egentligen handlar om...

kom hit igår efter en båtresa som var rätt skön, efter att vi burit runt på våra väskor ett tag hittade vi äntligen boende, 180kr per natt så de är lite dyrare här men inte DYRT alls egentligen, gick ner och la oss på stranden en sväng och insåg att ingen solar utan bikinitopp, dä läre vi ju hålla våran på åxå. Faaaan tänkte vi. jaja, de är väl bara att behålla dem på då-.. tog oss ut på äventyr, gick efter stigar, slänter, in u djungeln för att kika på några mindre stränder me inte så mkt turister, härligt att hoppa över stora rötter och huka sig för trädkvistarna. Ewe bestämde sig för att ta dykcertifikat, wohoo säger jag. hon är mindre taggad men vi hoppas på att hon gillar de mkt mer bara hon får ta sina andetag under vattenytan. medan hon var iväg nån timme igårkväll och kikade dykfilmer tog jag pedikyr och fotmassage, underbart:) 80kr för en timme, sånt lyx. jag klagar inte!! sov me öronproppar inatt då festen här på ln är i fullgång ända in på morgonkvisten, nnu när vi vaknade hörde man nån hulka och spy i rummet intill, jag tackar mitt förstånd för att jag inte söp ner mig så igår. jag drack en mangoshake me lime utan socker, härlig drog eller hur:P nu har evelina smitit iväg på dykkursen och jag tror inte hon är tillbaka för än ikv, jag ska snart gå ner på stranden, och om jag känner mig bättre i förkylningen senare ska jag ta mig upp på utsiktsplatsen, glömmer säkert kameran så hoppas inte på kort, jag ska upp me ewe typ imorron eller nåt iaf så då kan vi ta en bild då. det är sååå långt, såå brant, och såå jobbigt bara, men de är de värt. jag som har vart här två ggr förr, tycker de är härligt här, men inget klår koh tao för min del. jag bara älskar de stället. för övrigt har ja flagnat bort all färg mellan tuttarna, blekfis där nu och de ser ut som jag har fläcktyfus eller nåt.. hur ska de bli nudå när ja inte har en chans att sola ikapp, jäkla phiphi och inte ´ha tjejer som badar topless. att resor kan vara så annorlunda, de beror så mkt på hur man mår, vem man åker med och hur denne mår. tredje gången på phi phi nu, första gången älskade jag de men sov mest bort all tid då energin inte fanns i kroppen, andra gången hatade jag det, för mkt folk och trångt. tredje gången, är de precis osm de ska vara, mkt folk men inte för mkt, mkt fest men man väljer själv om man är sugen eller inte, ni vet vad jag menar, och speciellt när man kan kolla på skorna som står bredvid dörren och skita i dom, dom kan stå där och gapa. :) ni som har läst om mina resor förr vet att jag tänker mkt och att jag tönker desto mer här, man har så mkt tid och när inga måsten eller koh ihåg saker snurrar innanför pannbenet så snurrar där mina tankar, än så länge är dom i balans, vilket är skönt. inga karusellåk i hjänan än och de tackar jag för men jag går på nåt vis och väntar på att förvirringen ska ta fart, tills dess blickar jag inte framåt, stannar i nuet och går och bader. de enda ja har planerat idag är, skypa en sväng i eftermiddag, handla hem nån breezer till mig och mina sköna böna. som sagt, FULLMOON ikv, inget bestämt om fest men de skadar väl aldrig att ha lite hemma utifall.. vi saknar er, önskar ni kunder vara me och uppleva allting me oss, .. pussochkram/Josefin

Kommentarer
Postat av: Mamma Mia

Vad härligt ni har gumman, fortsätt att skriva o ta hand om varandra,här är 12 grader kallt ikväll , men inne är mys m eld i spisen , kladdkaka o kaffe framför tvn :-) love i massor

2012-01-08 @ 18:04:50
Postat av: Stefan Eklund

Hej Undommar. Gillar att läsa här om era äventyr, så fortsätt och informera oss nu. Men lägg gärna ut en bild som jag kan kolla på då jag kryper ner i skållhett vatten i badkaret. Bara så jag kan drömma mig bort från denna vinterdag i nån timme. Ligger nu i badet med en kall bira, efter ett tungt pass på gymmet. Har även tänt lite ljus å lyssnar på soft musik. Men svårt att riktigt njuta. SATAN va hett vattnet är. Kan ju knappt andas. Får lotsas som att det är skönt. Å ser väll ut som en kokt Hummer då jag kliver upp, men låtsas att det är en början till en fin solbränna. Sån som ni har nu. Och kom ihåg nu å lägg upp en bild är ni snäll. Jag lovar att försöka möta upp er där nere i Feb. Må så gott. Och ja just. Var rädd om er. Å inge Jävla Svamp å skit nu. Då hämtar jag hem er. Älskar er. Kram Pappa S

2012-01-09 @ 19:00:59
Postat av: Carro

Nu blogg påväg plutten o prutten!

2012-01-11 @ 08:36:22
URL: http://cajline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0