Flydde ivag till Koh lipe

Jag (Ewe) klarade dykcertet och for att fira det unnade vi oss nagot lite extra. Lyckades traffa pa en svensk tjej pa en tatuerinsstudio och nagra harliga thalandare som tatuerade dar. Sa sista kvallen pa phiphi spenderades med dessa, och alla fulla manniskor som kom pa mitt i natten nar kreativiteten ar som bast att det var dags for tatuering.. vissa vaknade nog upp dagen efter och haed grov angest! En timmes somn den natten. Det slutade med att vi fick slita oss (mig) loss fran en av dessa thailandare som holl mig hart, bad mig komma tillbaka och sa gott som gifta mig med honom pa en gang. Med knakig engelska hasplade han fram.. I Love you. Det gar fort i svangarna har tydligen. Sa vi tog vara sma ben och sprang ifran giftermal och good feeling drinkarna de bjod pa. Tankta gomma oss pa seven eleven da de gick efter men vi lyckades ta oss hela vagen hem utan problem. Skont att komma darifran, annars hade vi kanske varit fast forever ;). Sa en sju timmars resa pa havets vagade vag och sen var vi framme pa en supermysig, gullig och fin liten o som heter Koh lipe. Dags att ta ut pengar.. Nar vi fragade efter automat skrattade de at oss och sa No ATM on lipe. Jaha, strandad pa lipe alltsa? Ja de var antingen gifta sig pa phi phi eller sta utan pengar pa lipe.. allting loser sig, hakuna matata! Imorgon beger vi oss mot Malaysia, vet inte riktigt hur vara telefoner kommer fungera dar, men det loser sig det med :). Miss you all!

Kommentarer
Postat av: Anette

Hahaha, Helt galet. Men tauerade ni er?

2012-01-13 @ 21:32:51
Postat av: Hellan

Fy fan va bra du är! Grattis!

2012-01-17 @ 13:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0