Två månader, två veckor, två dagar...

Idag är det två veckor sen jag vinkade av Carro på flygplatsen och fortsatte själv på resande fot. Idag är det även exakt två månader sedan jag lyfte med planet från Sverige.. tiden går fort, väldigt fort, alldeles för fort!

Jag lever mycket mera i nuet här nere, tar allt som det kommer och låter saker och ting hända om det är meningen så.. maniana maniana. Men det kommer inte gå när man kommer hem igen, visst?

Om mindre än två dygn är min andra kära syster här nere hos mig!! Jag bara längtar, längtar, längtar.. Vill att det ska bli fredag nuu! Saknar henne så <3


Tills dess njuter jag av att vara runt människor som har en helt annan syn på livet (rätt syn på livet), varmhjärtade, öppna, glada och helt underbara.. Varför kan inte alla människor vara såhär? :)

Kommentarer
Postat av: Anette

Än jag då ;)

2012-02-29 @ 21:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0