sjuk igen, men försöker njuta.. Jag har hittat paradiset

Återigen tillbaka i sjuksängen, varför?! Varför straffas jag såhär, är det meningen att jag ska ligga här själv, inget umgänge eller roliga upplevelser? Jag är sjukt bitter idag, suckar och slår huvudet i kudden om vartannat.. Hoppas det är bra imorgon igen, jag klarar inte att ligga såhär flera dagar! Tog mig en tur ner till Moken igårkväll igen, bästa stället som finns. Jag älskar de som jobbar där, alla är så himla godhjärtade och fina. Jag kommer sakna det stället något ENORMT när jag lämnar den här ön, jag kommer gråta när jag måste säga hejdå till dom. Var och en av dom har tagit sig en varsin plats i mitt hjärta nu! Om jag skulle säga att jag stannar här mamma? Att jag fått jobb och klarar mig fint här, älskar stället och inte vill skiljas från det.. Skulle det verkligen vara så hemskt? :) <3

Kommentarer
Postat av: Anette

Härligt Ewe. Imorgon är du pigg igen:)

2012-02-25 @ 00:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0