I forgott to say out loud how beutiful you really are to me..

Gick efter en stunds velande och ett peppande samtal från min kära Malin ner på Moken igår. Idag är jag så glad att jag gjorde det, det var så skönt att se några ansikten man kände igen. Att Thailändarna sen välkomnar en med öppna armar är så himla skönt, inga problem alls att sitta och bara vara där med dom i baren. De är så härliga och får en att trivas såå himla bra i deras sällskap. Tänkte bara kika på deras fireshow, säga hej till en person jag gärna ville se och sen tänkte jag gå hem. Men.. så blev det inte. Jag hittade fort en vän i baren och han underhöll mig hel kvällen, tillsammans med de andra som jobbade där. Specialpris på drinkar, dans natten lång, samtal som jag aldrig någonsin ville skulle ta slut gjorde att min kväll inte slutade föräns solen började gå upp och tuppen började sträcka på sig för att gala.. But I love it, det är så det ska vara! Dock tyckte de att jag skulle komma dit varje kväll, eftersom de inte gör något annat än jobbar så är det väl ända sättet att umgås med dom. Idag är jag tyvärr helt slut och kan somna vilket ögonblick som helst.. har försökt rycka upp mig flera gånger för att gå ner men lyckas aldrig. Jag blev lovad att om jag kom ner varje kväll skulle de minnsan lära mig hur man gjorde fireshow, men jag vet att jag inte kan.. jag har provat, kass! Sen har jag en ring på fingret som saknar sin ägare, och jag saknar ägarens kompis(ar)..

Kommentarer
Postat av: Sigbritt

Tjillevippen på dej.Sverige här!!!

Ganska bra väder idag, nu är det ju mörkt, snart dags att sova!

Detta du har nu är Thailand i ett nötskal. Dom är JÄTTETREVLIGA. Ha det SÅ bra. Kramizar

2012-02-22 @ 17:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0