Talking to the Moon Try to get to You

At night when the stars
light up my room
I sit by myself
Talking to the Moon
Try to get to You
In hopes you're on
the other side
Talking to me too
Or Am I a fool
who sits alone
Talking to the moon

I'm feeling like
I'm famous
The talk of the town
They say
I've gone mad
Yeah
I've gone mad
But they don't know
what I know
Cause when the
sun goes down
someone's talking back
Yeah
They're talking back


Stora supardagen för många, jag väljer att vara nykter och kanske svänga mina lurviga ändå för trots allt så kan jag ha hur roligt som helst utan alkohol i kroppen. Bara lukten av såprit gör mig bakis och jag pallar inte att vara bakis. En dag som bakis är en plåga, jag äter upp mig själv innifrån..

Så jag firar Valborg med fina människor, hög på leenden och kärlek, hög på livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0