Jag behöver dig kom hit och rör om nu, jag behöver nått att skriva om..

Gör ett försök att återuppta bloggandet. Mkt har hänt sen sist, många nya erfarenheter och lärdomar för livet vidare hela tiden. Att börja älta allt som hänt sen april är inte nödvändigt, det skulle bli en hel bok.. Att jag haft det bra, försöker ta vara på nuet och att jag vuxit som människa räcker, många bäckar små leder dit jag är nu :)

Min sista dag på Hair city är gjord idag, december finns jag på salong flanör. Om ca en månad är det dags för ännu ett nytt kapitel, en resa jag velat göra länge. Första stopp, Thailand! Ni får följa bloggen för att följa resan, mig, Josefin och de andra, vilka de blir återstår att se ;).. Meen nu njuter jag först av allt på hemmaplan, allt som händer här och nu :)



"Jag kan tänka tills det knappt finns nått kvar, jag har känslor utan uppehåll.
Jag har förlorat en tävling, men vunnit ett val.
Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av"
-Melissa Horn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0