Min weekend i Ljusdal


Innehöll verkligen allt jag behövde och önskat.
Umgås med mina nära och kära, kramas med alla, prata med alla. Läkarbesök hos en riktigt bra läkare, födelsedagsfika, överraskingar, gesällbrevsutdelning, planering, vin, skvaller, hårklippningar, klä upp sig, styla, festa, dansa, skratta, gråta, uppvisning, god mat, människor, haskalycka, Sötis, Nova, telefonsamtal, för lite sömn.. vad mer, ALLT!

Jag kan nog inte beskriva hur bra den här helgen har varit, för mig och överhuvudtaget! Jag uppskattar allt och känner mig verkligen lycklig och laddad på energi efter detta. Den har varit så sjukt rolig.. kan en människa ha det så bra och roligt som jag haft det i helgen? JA :)

Tack alla som medverkade, jag är tacksam för minsta lilla, allt! Bara att se människor man inte sett på länge, prata med människor som verkligen betyder något och få höra om deras liv.

Om jag ska försöka beskriva helgen med några ord skulle det vara..

Lycka, kärlek, omtanke, liv!




... Pluss i kanten på detta var att komma hem till en lillasyster som jobbat stenhårt för att få ut en insnöad bil för att kunna hämta mig. Och en städad lägenhet :). De två senaste dagarna har jag dessutom sovit som en stock, när hände det sist? December kanske.. jag tror den här helgen verkligen behövdes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0