Duracell pentrollet


hmmn, Isa har klagat på att hon inte är med i min blogg så jag har lovat att ägna ett inlägg till henne. Men det blir inte detta inlägg ;P

Har nyss varit ute och sprungit, för att bli trött inför natten.. också för träningens skull då, jag spånar på något slags träningschema, utan gym inräknat.. Hjälp mig bror! Gymmet får vänta ett tag. Men trots att jag var ute och sprang i en timme är jag fortfarande inte trött?! Jag älskar verkligen att vara ute och springa/gå med musik i öronen.. men jag saknar den där riktigt uttröttade känslan? Som jag brukar få. Fast min träningsvärk som varit borta i flera, flera månader är tillbaka.. konstant!


Tackar Carro för smygreklamen av min blogg, nu kan även dom jag inte vill ska läsa bloggen se den ;P! Men jag bjuder på mina upptåg och de negativa inläggen jag har också för den delen! Tack vare dig Carro, så gick jag vilse idag! faktiskt, ditt fel. Ja gick och tänkte på de sakerna jag skrev i bloggen igår och tänkte just att idag hade det ju inte hänt något klantigt.. samtidigt som jag går, går och går för att börja springa snart. Men jag brukar börja springa så fort mördarbacken kommer (eftersom jag helt seriöst älskar att springa i uppförsbackar, knasigt va?!). Men den där backen kom aldrig och när jag tittar upp är jag i ett villaområde jag aldrig sett förr och surrar runt... jag såg väl ut som en yr höna där! Sprang fram och tillbaka för att försöka hitta mördarbacken.. Så ja, tack vare dig så lyckades jag vara klantig idag med :)!

OCH.. jag sprang nästan på en äcklig mus och jag hatar när dom där smådjuren som grodor, ödlor, sniglar, möss, råttor m.m. springer där jag är. Jag brukar ju till och med kunna se i syne och få för mig att löv, snö, Nova.. ja, jag kan få det mesta till ett kryp och studsa upp på närmaste människa eller bänk.

Dagens update, inte lika rolig idag som igår.. men det kommer ;).

/Penntrollet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0