Jag saknar dig mindre och mindre..


"I wish that I had the power
To make theese feelings stop
I lose all self control
In matters of the heart"

Jag trodde nog jag lämnat allt bakom mig, ingenting fanns kvar. Jag tänkte nog inte på att det kunde bli såhär, det skulle vara så lätt nu, inga konstigheter eller grubblerier. Nått hände på vägen, vad?

Pang, boom, crash! Helt plötsligt är jag mentalt tillbaka till då, allt bara kommer tillbaka, känslor, minnen, tankar.

Släpp det, släpp det, SLÄPP DET! Det är över nu. Då var då och nu är nu. Det är såhär det blev och såhär det är nu.. Inget att göra åt, acceptera.

Tack för det fina, det är de jag ska minnas med värme och glädje :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0