Jag kan flyga, jag ar inte radd!!

Ja, den flygresan jag trodde skulle vara den varsta nagonsin var nog bland dom basta. Faktiskt sa har jag knappt varit nervos och klarat av bagge flyresorna galant.. en liten valkomstdrink pa planet till berlin bara men annars sa! Inte ens en somntablett?! Kandes som att aka tag. Sa nu ar vi framme i bangkok, klockan ar 13 har och jag ska springa upp och dusha, frasha till mig och sen ska vi ivag och upptacka en del av staden. Forst hinka vatten och resorb.. det ar varmt har! puss&kram pa er

Kommentarer
Postat av: Sigbritt

Ha de`bra i solen. Smörj kroppen o drick vatten i massor!!!!!!!!!!!!!!!!!Följer er resa här.

2011-12-30 @ 09:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0