Bockar av "att göra" listan

Ännu en Avbockning närmare jul och närmare resan. Idag flyttade min kära Josefin ut ur lägenheten, nu är 3 av 8 arbetsdagar avklarade, om 5 dagar bär det äntligen av hemåt för julfirande, familjen, närvaro, mys och bara vara.. Pluss förbereda för avfärd meen de försöker jag att inte tänka på ;).

Har haft lillasyster här i helgen. Tråkigt att jag måste jobba också bara men det är skönt att bara veta att hon är i samma stad, i närheten. Jag har fortfarande vanan att ha henne i närheten hela tiden, så som i Norge. Det är faktiskt ovant än.. Gissa om de kommer bli det när jag är utomlands?!

Det värsta kommer vara att inte kunna ringa som man vill riktigt, inte få samtal från sina syskon, föräldrar, vänner dagligen.. Det vet jag sen förut att det är något man verkligen uppskattar här hemma och speciellt precis när man kommer hem. Jag är nog bortskämd med det och de fina människorna runt mig, familj och vänner!


Kommentarer
Postat av: Caroline

2011-12-23 @ 09:58:26
URL: http://aci.blogg.se/
Postat av: Caroline

God Jul Evelina! <3

2011-12-23 @ 09:58:45
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0